Ось що я знайшов – Пайлот Баба

Пайлот Бабаджі

Глава 6. Справжнє значення самадхі

Самадхі означає досягнення повноти (завершеності). Багато людей, таких як Будда, Махавір, Шанкарачарья, Ісус і Нанак, намагалися по-різному характеризувати самадхі.

Запитання демонструють лише “нетерпіння”. Життя – це не лише те, що відчувається нашими п’ятьма органами сприйняття.

Навіть в уяві ми можемо уявити тільки те, що ми бачили.

Як я розповім тобі істину?

Це трохи складно, тому що про це не можна сказати.

Але істина є – немає ні любові, ні ненависті (Абсолютна тиша). 

Гармонія відбувається коли протилежності розчиняються і стає єдине. Те, що ви переживаєте є ваше, а те, що ви знаєте є тільки те, що ви знаєте.

Я бажаю, щоб ви викинули всі види ментального сміття, котре ви носите у своєму розумі. Це інші дали вам “мішки з думками”. Це ніколи не було вашим.

Ми всі несемо це протягом тисячоліть. Це зробило нас сліпими, і ми не можемо бачити реальність. Ви вже прийняли ці речі, хоча саме ці речі і є причиною нещасть. Якщо любовний зв’язок не дуже свідомий, він створює проблеми.

Життя – вічна подорож. Багато разів життя змінювало свою форму під час цієї подорожі. Ця подорож триватиме до тих пір, поки ви не реалізуєте себе. Життя – це енергія, що протікає в рамках часу. Люди насправді не знають, що вони роблять. Вони також не усвідомлюють свого прихованого потенціалу.

Реалізація означає пізнати та реалізувати свій прихований потенціал. У першу чергу, потрібно досягти чистоти фізичного, розумового та емоційного тіл.

Після того, як досягнуто чистоти трьох тіл, потрібно досягти неусвідомлення тіла думки та бхави (внутрішнього розуму). Це можливо досягнути спеціальними методами йоги.

Емоції, які виходять із внутрішнього світу і дарують вам спокій та щастя є ЧИСТІ. Тоді як ті, що приходять із зовнішнього світу, є нечистими. Чистота – це природній стан ЧІТТИ у внутрішній психіці, а нечистота – це є деформація ЧІТТИ. Ви повинні взяти за звичку спостерігати за своїм емоційним станом і визначитись, чи емоції виходять зсередини, чи це є реакція на те, що відбувається в зовнішньому світі. Припустімо, що я йду, і хтось мене хвалить (або ганьбить), а я не реагую на це (або не страждаю від цього), тоді можна сказати, що моя внутрішня психіка ЧИСТА.

Раптом я згадую садхану (практику), яку я робив (у минулому), сидячи на березі річки. Я колись відчував глибоку любов до течії річки, до засніжених гір, до сходу Сонця, я з любов’ю торкався до Матері-Землі. Раніше я бачив Місяць і молився не за себе, а за те, щоб увесь світ був сповнений любові, гармонії та миру.

Навіть сьогодні я дивлюсь на Місяць і роблю ТРАТАК (концентрація погляду) на зірках що його оточують, і я стаю внутрішньо щасливим. Я активував цей вид любові в інших, і в цьому потоці я досяг самадхі. Отже, я кажу вам усім: розвивайте дружбу та любов до природи. Дружелюбність веде до любові, далі виникає співчуття до всіх, і це врешті-решт приводить до кульмінації у БЛАЖЕНСТВІ.

Те, що ми зазвичай називаємо дружбою, – це формальність і звичайна вічливість – домовленість, щоб не було ворожнечі. Це означає, що так звана “дружба” – це лише домовленість, щоб переконатися, що немає ворогів. Те, що ви називаєте “любов”, є ні що інше, як здійснення якогось бажання, що зазвичай пов’язане з сексуальним бажанням. Справжня любов розвивається через виконання садхни.

Ахімса (відмова від насильства) стає релігією лише тоді, коли Любов розвинулась у всьому єстві у своїй справжній формі. Багато сект, таких як джайни та буддисти, говорять про ахімсу у священних писаннях і називають це релігією. Щоб це була релігія, почуття любові повинно пронизувати всю психіку, і коли це відбувається – де тоді місце насильству? Ви, коли когось любите, знаходите так багато щастя. Коли відкривається можливість любити цілий космос – уявіть, яка тоді інтенсивність Любові! Ви нічого не втрачаєте, але отримуєте все – це безпрограшна ситуація для вас.

Я не називаю себе великим Відреченим – я також не думаю, що Будда та Махавір були великими Відреченими. Я перебуваю в стані надзвичайного блаженства і насолоджуюся красою космосу.

Якщо тіло, розум і внутрішня психіка стануть чистими, ви увійдете в інший стан (світ).

- Рабство і свобода – це стан розуму. Ісус казав: “Коли твоє око буде чистим, то і тіло твоє буде сповнене світла”.

- Не гріх жити дома, але гріх тримати дім в умі.

- Молитвою знищуються гріхи та нещастя.

- Будь-яке бажання є причиною переродження.

- Духовна людина не турбується, а думає і споглядає Господа.

- Душа і Господь співіснують. Доки розум є екстравертним, Господа не можна пізнати. Треба засвоїти звичку дивитися збоку (споглядати), і тоді ти зможеш побачити та відчути ГОСПОДА.

- Немає сенсу в пошуку того, що є “Всюди”. Але є потреба “Знати”. Як і Господь, Гуру (Космічний вчитель) також є всюдисущим. Але є ГУРУ, котрий проявиться як ГУРУ. Коли є готовність. Кажуть, що “Коли учень готовий, то з'являється й ГУРУ” – і це істина.

- По суті, Господь і справжній Вчитель є одне і те ж (вони роблять садхаці те саме благо).

- Гурудева це “Брахман”, також він є і “Парабрахман”.

Я не прошу вас займатися медитацією.

Я прошу вас досягти стану медитації.