Кундаліні – Пайлот Баба

Пайлот Бабаджі

Глава 10. Переможець смерті

Ми слухаємо і читаємо історії про великих мужів, які своїм благословенням та благодаттю дарували безсмертя деяким зі смертних. Хануман джи отримав подібне благословення від матері Сіти, а великий Рамачандра джи його схвалив. Ашваттхама отримав благословення безсмертя від свого батька.

Але кому було дане це безсмертя? Чи було воно дане тілу, уму чи душі? Одне безсумнівно: з тих, хто отримав безсмертя, найкращі ті люди, хто схилив смерть на свій бік.

Обидва ці стани: як безсмертя за милістю, так і перемога над смертю шануються рівними, проте останнє є вищим і кращим простого отримання дару безсмертя.

Добре відомо, як під час збивання океану вийшов нектар безсмертя. За отримання даного нектару велика війна розпочалася між богами і демонами. Але завдяки ілюзії, що створив Вішну, нектар виявився у руках богів. Випивши нектар, боги стали безсмертними. Але коли в результаті збивання океану вийшла отрута, всі відбігли на безпечну відстань. Безсмертні боги не могли випити отруту заради спасіння навколишнього світу, ні однієї здатної на це істоти серед них не було. Тільки Шива Шанкар джи, будучи найвеличнішим і кращим серед йогинів, з легкістю випив цю сильну отруту. Бхоле Баба погодився і випив смертельну отруту, і тому він найкращий серед усіх. Він не просто Бог, але й переможець смерті, Махадев.

Мріт'юнджая (той, хто перемагає смерть) – це Яма, і він же отрута Калакута. Божественні істоти не могли переварити її. Всі прекрасні речі, які виникли під час збивання океану всесвітньої речовини, взяли собі боги. Але в процесі збивання, як проміжний елемент, виникла шкідлива речовина, яку дуже боялися і не могли витерпіти боги. Радісно прийняв її Мріт'юнджая, Бхагаван Шива, Махадев, Бог Богів. Це називається трансформацією власної форми.

Якщо ви хочете отримати прихильність смерті чи відступити від призначеного терміну життя, то просто залишити позаду нижчі шари та перейти у вищі стани не буде достатньо. Вам потрібно урівняти обидві сфери та подорожувати в обох. Будь-які речі, доступні у зовнішній подорожі, – це лише інструменти задоволення. Вони обмежені цим світом і є предметами ілюзії. Не дивлячись на те, що до них приєднано багато аналітичних змістів, це все ще частина об’єктивного світу. Якщо ви лишите це і заглибитесь у внутрішнє, тоді те ж саме відбудеться і з суб’єктивним світом. Це додаток до істини, але це не Істина. Коли піде об’єктивний світ, суб’єктивний також зникне.

Внутрішній шлях веде до усвідомлення. Щоб стати мріт'юнджаєю, потрібно випити нектар чи робити хороші справи, але так ви не зустрінетеся самі з собою. Щоб ця зустріч відбувалася, чи щоб стати мріт'юнджаєю, ви повинні піднятися над обома світами (станами). Слід знати, що переходячи зі стану аннамая в стан пранамая, просто зануритися, залишитися у пранамаї буде недостатньо. Вам потрібно взяти життєву енергію пранамаї та спуститися в стан аннамаї, а потім трансформувати аннамаю в пранамаю завдяки пранічній енергії. При повторенні цієї процедури знову і знову з одного боку пранамая стане наповнена вмістом аннамаї, а з іншого – аннамая також наповниться вмістом пранамаї. Після цього вони стануть одним і тим же.

Тепер я спробую дати вам розуміння того, що таке стан аннамая, пранамая, маномая, віджнянамая та анандамая.

Назвемо стан аннамаї, об’єднаний раніше з пранамаєю по першому голосному звуку «аа». Це «аа» у своєму русі нагору входить в маномаю і з’єднується з нею. Після з'єднання воно спускається назад донизу до «аа», і потім знову – до маномаї. Ці двоє в процесі коливання поступово стають одним станом, яким ми назвемо «бб».

Це «бб» продовжує висхідний рух і, входячи у віджнянамаю, об’єднується з нею, після чого знову спускається донизу до рівня «бб». Позначимо цей стан об’єднання як «вв». Це «вв» об’єднується у своєму висхідному русі з анандамаєю, після чого об’єднана субстанція спускається знову до віджнянамаї, закріплюючись в ній. Назвемо цей союз «гг». Потім можуть бути й інші стани, які також можна якось назвати. Всі ці імена мають своєю єдиною основою стан: аннамая, пранамая, маномая, віджнянамая і анандамая. Все це у вигляді ачітти (незнання, нерозуміння). Після цього дхам (житло) у формі чітти (свідомості) входить в душу і стає з нею єдиним. Тоді душа у формі чітти спускається і об’єднується з ачіттою. В цьому стані не залишається більше різниці між чіттою та ачіттою, душею і тілом. Не залишається навіть тонких відмінностей. Після розчинення різних частин згаданих сутностей створюється деяка однорідна субстанція. Насправді це стан досконалості, імена якому: Каладжаї (переможниця часу), Мріт'юнджая (переможець смерті).

Це набагато довше життя богів. В стані божественності дарується безсмертя, але ще не мріт'юнджая. Безсмертні насправді просто бояться смерті і втікають від неї, таким чином можна точно сказати, що боги також знаходяться під впливом смерті.

Боги набувають довгого життя, харчуючись нектаром сомараси. Під час великого розчинення чи зникнення їхнє життя також закінчиться.

Але стан мріт'юнджая за межами часу. В цьому стані смерті більше немає. Досконалість сідха залежить від того, чи досяг він мріт'юнджаї. Але мріт'юнджая все ще не кінцевий вищий стан. Кінцева ціль як і раніше попереду і чекає вас.