Кундаліні – Пайлот Баба

Пайлот Бабаджі

Глава 8. Смерть одного і багатьох

Коли приходить питання про смерть – це подія. Я бачив, як смерть танцює «Тандаву» (космічний танець Шиви) на полях битв. Також бачив Махабхарату. Я був там в той час, і я також брав участь у війні з Пакистаном, де бачив смерті десятків і сотень тисяч людей. Бачив їхні нерухомі тіла. Багато разів я бачив нерухомі тіла людей, які загинули від землетрусів. Я також бачив смерть окремих людей, коли приходив в гості до друзів і сусідів.

Я бачив дві форми смерті, Кали. Коли помирає одна людина, це – одиночна смерть, а коли одночасно багато, то це – випадок колективної (множинної) смерті.

Все знаходиться під впливом часу. Множинна смерть – це плід колективних дій, або вплив часу, який перевершує усе. Якщо це трапляється через час, тоді це постає у вигляді розчинення, чи руйнації світу, пралаї. Так, як це відбувається в масових масштабах, то смерть постає у різних формах.

Якщо ви спробуєте побачити танець Тандава, зображений на сторінках пуран та історичних хронік, ви зможете краще зрозуміти, що таке колективна (загальна) смерть. Суть колективної смерті прихована в історіях про Шрі Крішну, Кансу, пандавах і кауравах. Письменник був свідком, коли Шрі Крішна сказав Арджуні: «Ти просто засіб. Виконуй свої обов’язки, а плоди лиши мені. Всі вони вже мертві». Зверніть увагу на слова: «Вони вже мертві», – це має велике значення: плоди діянь були вже визначені. Час змішується з темною іпостассю Калі та постає в образі палючого полум’я. Колективна смерть також була у житті пророка Мухаммеда. Під час першої та другої війни за Меку і тисячі інших подібних святих війн колективна смерть була невідворотна. Якщо хочете побачити множинну смерть більшу, чим ці руйнації, то подивіться танець Тандава у процесі розчинення Землі, коли вода заповнює все навколо.

Розчинення Землі було набагато більшим: воно зачепило увесь світ. Все піддалося смерті, що було визначено кармою. Ще величніша руйнація Пракритіянда (кінець матерії). І, на кінець, руйнація Маянда (кінець ілюзії), яка знаменує ще більше смертей, і тому більш страхітливе: тоді зникне увесь світ.

Коли подібне трапляється, закінчується туманна ілюзія. Розчинення відбувається, коли незнання стає загальним. Якби не було незнання ілюзії, то творення, розчинення і загальна смерть не відбувалися б.

Може створитися відчуття, що якби цих речей не відбувалося, то процеси творення і знищення продовжувалися б як зазвичай. Але тоді б це не викликало смерті, і все існувало б тільки у вигляді стиснення і розширення. По той бік ілюзії у всьому енергетичному світі такий процес продовжується більш тривалий час. Коли це закінчується, чи руйнується, приходить Кала, чи самая: настає стан рівноваги. При настанні стану Кала чи самаї проявляється вище знання, і тоді творення чи руйнація стають безглуздими.

Тому, усвідомте, що ви не одинокі. Всередині вас – увесь величезний світ. Цей та інший створені світи – повністю всередині вас. З вашою смертю приходить розчинення, і одна лока гине. Коли ваше тіло помирає, з ним помирає цілий світ (лока). Ви завжди приходите через часткове розчинення.

Якщо ви хочете бути вільним від подібної дії часу, тоді потрібно познайомитися з тонким тілом, яке дає житло грубому і якому не так просто потрапити у тиски смерті. Чим більш ви будете проникати у самого себе, тим більша буде ваша велич і свобода від ілюзій.

У світі ілюзій термін життя оболонки їжі (аннамаї-коши) досить короткий, а в астрального тіла (маномаї-коши) – довший, і воно більше не потрапляє під дію часу. Термін життя причинного тіла (віджнянамаї-коши) набагато більший, ніж астрального. Причинний світ – це дім чистого розуму і всіх можливостей. За межами причинного тіла ви залишаєтеся як Атма (самість, анандамая-коша, душа), у якої немає смерті, і яка недосяжна для часу. Це стан самадхі – за межами смерті. Поступово приведіть всі свої тіла у стан самадхі та звільніться від них. Так ви зможете лишитися в стороні від масового знищення, і процеси творення і руйнації стануть для вас безглуздими.